مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-14سياسي

دو خانه هلال روستایی در استان یزد افتتاح شد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از افتتاح دو خانه هلال در روستاهای زردین و بنادکوک دیزه در منطقه نیر با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از افتتاح دو خانه هلال در روستاهای زردین و بنادکوک دیزه در منطقه نیر با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان خبر داد.

جلیل کهدویی در این مراسم اظهار کرد: دو خانه هلال در شهرستان با حضور مسئول حوزه پیگیری و هماهنگی امور مدیر عامل و رییس خانه هلال جمعیت استان یزد، کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، امام جمعه، بخشدار منطقه نیر و جمعی از مردم محلی، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: خانه های هلال روستایی به عنوان چکیده هلال احمر در روستاها و پل ارتباطی جمعیت هلال احمر در روستاهاست و زمینه مشارکت فعال مردم روستا را در زمینه های امدادی و بشردوستانه فراهم می کند.

کهدویی در ادامه گفت: جذب و سازماندهی اعضاء و داوطلبان از اهالی روستاها ، ارائه آموزش های همگانی کمک های اولیه و آمادگی ور برابر مخاطرات ، کار گروه توانمند سازی جوانان، دعوت و جذب خیرین داوطلب در روستاها و محلات از اهم فعالیت های خانه هلال در روستاها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خانه هلال روستایی در استان یزد افتتاح شد

دو خانه هلال روستایی در استان یزد افتتاح شد