مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-15اجتماعي

کنکور 1400 براساس نظام جدید متوسطه برگزار می شود/ سئوالی از نظام قدیم طراحی نمی شود


با توجه به میزان شرکت کنندگان در کنکور و پوشش محتوای دروس نظام جدید متوسطه، کنکور 1400 بر اساس نظام جدید متوسطه برگزار شده و سئوالی از نظام قدیم طرح نمی شود.

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به میزان شرکت کنندگان در کنکور و پوشش محتوای دروس نظام جدید متوسطه، کنکور 1400 بر اساس نظام جدید متوسطه برگزار شده و سئوالی از نظام قدیم طرح نمی شود.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تقاضای تمدید نظام قدیم آموزش متوسطه در طرح سئوالات کنکور سراسری سال 1400 گفت: بررسی ما نشان می دهد که افرادی متقاضی تمدید نظام قدیم در کنکور هستند که تاکنون حداقل سه بار در کنکور با سوالات نظام قدیم امتحان داده اند.

برخی از این افراد بیش از 4 یا 5 بار بیشتر در کنکور شرکت کرده اند.

سال 99 آخرین سال طراحی دو نوع سئوال برای کنکور بود وی تاکید کرد: سال 97 آخرین سال کنکور برای نظام قدیم آموزش متوسطه بود اما شورای سنجش و پذیرش دانشجو آن را برای سال 98 تمدید کرد.

سال 98 نیز شورا استثناً طراحی دو نوع سئوال را برای دو نظام آموزش متوسطه برای کنکور سال 99 تمدید کرد و اعلام شد که آخرین سال طراحی دو نوع سئوال برای کنکور خواهد بود.

رییس سازمان سنجش با اشاره به آمار داوطلبان کنکور سراسری از دو نظام آموزش متوسطه و تاثیر این موضوع در طراحی دو نوع سئوال گفت: امس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور 1400 براساس نظام جدید متوسطه برگزار می شود/ سئوالی از نظام قدیم طراحی نمی شود

کنکور 1400 براساس نظام جدید متوسطه برگزار می شود/ سئوالی از نظام قدیم طراحی نمی شود