مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 15:002020-09-15ورزشي

فسخ قرارداد هفت تپه تصمیم قطعی دیوان محاسبات است


پس از تحقیق و تفحص اعلام کردیم که فسخ قرارداد باید صورت گیرد و این تصمیم، تصمیم قطعی دیوان محاسبات است که به وزارت اقتصاد اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، مهرداد بذرپاش رییس دیوان محاسبات کشور امروز (سه‌شنبه 25 شهریور 1399) در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات ایجاد شده در نقل و انتقالات خارجی در ورزش فوتبال، عنوان کرد: یکی از درخواست‌های متعدد مردمی که حتی از جانب گروه‌های مختلف ورزشی، پیشکسوتان و فوتبال دوستان مطرح شده بود موضوع رسیدگی به جرائم سنگین فدراسیون فوتبال و تیم‌های پرطرفدار داخلی از جمله استقلال و پرسپولیس بود.

تعیین هیأت نظارت ویژه برای رسیدگی قرارداد‌های خارجیرییس دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه هیات نظارت ویژه‌ای برای رسیدگی جدی بر قرارداد‌های خارجی با مربیان خارجی تعیین کرده‌ایم، افزود: اینکه با بسیاری از مربیان، قرارداد‌های سنگین منعقد و پول آن‌ها پرداخت می‌شود، ولی پس از پایان دوره مربیگری به واسطه شکایات انجام شده باشگاه‌ها و فدراسیون ما مجبور به پرداخت غرامت سنگین تری می‌شوند، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی افزود: نظارت دیوان محسابات بر حساب‌های مالی باشگاه‌های دولتی همواره در پایان سال مالی به صورت عادی انجام می‌گرفت، اما در حال حاضر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فسخ قرارداد هفت تپه تصمیم قطعی دیوان محاسبات است

فسخ قرارداد هفت تپه تصمیم قطعی دیوان محاسبات است