مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 03:102020-09-15ورزشي

سو مدیریت، علت سقوط شاهین و پارس جنوبی/ دلالان در فوتبال بوشهر


رییس هیات فوتبال اسان بوشهر سو مدیریت را علت سقوط شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم به لیگ دسته یک فوتبال کشور عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، امیرحسین محتشم شامگاه سه شنبه در نشست خبری با تأکید بر اینکه سو مدیریت در دو باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم عامل سقوط این دو تیم بود اظهار داشت: من در ابتدای تصدی ریاست هیات فوتبال جلساتی با رییس شورای شهر بوشهر و مدیرعامل پارس جنوبی داشتم و مشکلات دو تیم را گوشزد کردم ولی متأسفانه اقدامات مدیران دو باشگاه خودسرانه بود.

رییس هیات فوتبال اسان بوشهر در ادامه افزود: علیرغم اینکه دو تیم دریافتی های خوبی داشتند ولی ساختار مدیریتی اشکالاتی داشت و پارس جنوبی تمرینات و تمامی امورات باشگاه خود را در تهران انجام می داد و فقط برای مسابقات به جم می رفت و انتخاب هومن افاضلی که 10 برد را در لیگ برتر تا حالا تجربه نکرده از مهم ترین تصمیمات غلط مدیریتی این باشگاه بود.

رییس هیات فوتبال بابیان اینکه مسئولین امر ورزش نمی توانند در کار مدیریتی باشگاه ها دخالتی داشته باشند تصریح کرد: برخی ها مدیران دولتی را در سقوط دو تیم دخیل می دانند و این در حالی است که خود استاندار در تزریق مالی به پارس جنوبی ورود کرد و پول به حساب این باشگاه واریز شد و اداره ورزش و همچنین هیات فوتبال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سو مدیریت، علت سقوط شاهین و پارس جنوبی/ دلالان در فوتبال بوشهر

سو مدیریت، علت سقوط شاهین و پارس جنوبی/ دلالان در فوتبال بوشهر