مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-16اجتماعي

عملیات اجرایی هنرستان دخترانه شهر توره آغاز می شود


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مرکزی با اشاره به آغاز عملیات ساخت هنرستان دخترانه رضوان شهر توره، گفت: با احداث این مرکز بخشی از مشکلات آموزشی منطقه محروم شازند و سربند مرتفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین محمدی گفت: عملیات اجرایی هنرستان دخترانه 6 کلاسه رضوان توره با مشارکت یکی از خیرین روز سه شنبه با حضور استاندار مرکزی آغاز شد.

وی اظهار کرد: سال گذشته و همچنین در سال جاری با وجود تمام تنگناهای اقتصادی که این اداره کل با آن دست به گریبان است، تلاش کردیم تا با جذب و بهره مندی از ظرفیت خیرین نسبت به احداث، تکمیل و بازسازی فضاها و مراکز آموزش استان اقدام شود.

زیرا توسعه مراکز آموزشی نیاز هر جامعه به شمار می رود.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: پروژه هنرستان 6 کلاسه دخترانه رضوان شهر توره با زیربنای حدود 556 مترمربع در قالب شش کلاس در دو طبقه با مشارکت 50 درصدی خیر احداث خواهد شد.

محمدی بیان کرد: در صورت تحقق تعهد مالی خیر، مابقی اعتبار از منابع ملی تأمین می شود و پیش بینی می کنیم این مرکز آموزشی دخترانه در مدت کمتر از شش ماه احداث و به بهره برداری برسد.

وی بیان داشت: امیدواریم با احداث این مراکز آموزشی بخشی از مشکلات آموزشی منطقه شازند و سربند که یکی از مناطق محروم در حوزه آموزش است، مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی هنرستان دخترانه شهر توره آغاز می شود

عملیات اجرایی هنرستان دخترانه شهر توره آغاز می شود