مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-16فرهنگي

مرشد میرزاعلی: امکان تماشای آنلاین تعزیه و پرده خوانی ،مخاطبان زیادی را جذب کرد


رییس دفتر تعزیه و هنرهای آیینی حوزه هنری عنوان کرد: وضعیت نمایش های آیینی و تعزیه در ایام کرونایی خوشبختانه کمتر که نشد ، بیشتر هم شد چرا که مردم با امکان تماشای آنلاین کارها جذب این رویدادها شدند.

- مرشد میرزاعلی، رییس دفتر تعزیه و هنرهای آیینی حوزه هنری درباره فعالیت های آنلاین امسال در شرایط  کرونایی و برنامه هایی که در ایام محرم داشتند، در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: خوشبختانه این روزها ما خیلی جاها اجرای آنلاین در ماه محرم داشتیم.

کار خوبی که شهر کتاب مرکزی انجام داد چند پرده خوانی آنلاین برای شهر کتاب مرکزی و شهر کتاب الف اجرا کردیم که زحمت خانم امجد بود به خاطر اهمیت ویژه ای که به هنر آیینی و پرده خوانی قائل بودند و این اتفاق خیلی بازخورد خوبی هم داشت و مخاطبان زیادی از خود صفحه شهر کتاب مرکزی در فضای مجازی داشت الان صفحات آنلاین خیلی بیش از جاهای دیگر که دعوت مخاطب حضوری داریم، مخاطب دارد.

وی در ادامه افزود: چند مجلس تعزیه از هیئات و مراکز مختلف سطح شهر تهران با رعایت پروتکل ها داشتیم که البته جمعیت هم با رعایت فاصله و ماسک حضور می داشتند اما پخش آنلاین هم داشتیم.

این پخش آنلاین را ما در حوزه هنری ماه رمضان کلید زدیم و استقبال خوبی هم از آن شد و خیلی ها الگوبرداری در سطح کشور کردند، حتی جاهایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرشد میرزاعلی: امکان تماشای آنلاین تعزیه و پرده خوانی ،مخاطبان زیادی را جذب کرد

مرشد میرزاعلی: امکان تماشای آنلاین تعزیه و پرده خوانی ،مخاطبان زیادی را جذب کرد