مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-16سياسي

بانک ایده و طرح های اشتغال خانگی در کمیته امداد راه اندازی شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ایجاد بانک ایده ها و طرح های اشتغال خانگی و آموزش به خانواده های مددجو می تواند زمینه ساز محرومیت زدایی در کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر چهارشنبه در دیدار با رییس کمیته امداد کشور با اشاره به اقدامات کمیته امداد در مقوله اشتغال زایی خانواده های تحت پوشش، افزود: ایجاد بانک ایده ها و طرح های اشتغال خانگی و آموزش به خانواده های تحت پوشش در کنار کمک و ارائه تسهیلات می تواند کمک بسیار مؤثری در محرومیت زدایی از اقشار آسیب پذیر داشته باشد.

وی به اهمیت کمک به محرومین و فقرا اشاره کرد و گفت: مسئولیت رسیدگی و کمک به محرومین و فقرا یکی از نعمت های بسیار بزرگ خداوند متعال است که باید شکرگزار این لطف الهی باشیم چرا که کمک به محرومین تأسی به روش و منش اهل بیت علیهم السلام است که موجبات رضایت خداوند متعال را فراهم می آورد.

امام جمعه ارومیه در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش های انجام گرفته در کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و کمک رسانی های بسیار خوب در ایام گسترش بیماری کرونا افزود: تشکیل کمیته امداد و نهادهای حمایتی پس از انقلاب از تدابیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) بود که آثار و برکات آن در سال های اخیر بخوبی خود را نشان داده است که امیدواریم در بهبود رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ایده و طرح های اشتغال خانگی در کمیته امداد راه اندازی شود

بانک ایده و طرح های اشتغال خانگی در کمیته امداد راه اندازی شود