مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-24اقتصادي

عملکرد آموزش های مهارتی در خط تولید نشان داده می شود


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: عملکرد دوره های مهارتی باید در خط تولید نشان داده شود اگر اثر مهارت در بهبود عملکرد، کاهش هزینه، نگهداری خط و تاسیسات دیده شود نتایج خوب آن بر همگان مشهود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی اوسط هاشمی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان اظهار کرد: مهم این است که عملکرد و آثار دوره های مهارتی در خط تولید نشان داده شود اگر اثر مهارت در بهبود عملکرد، کاهش هزینه، نگهداری خط و تاسیسات دیده شود نتایج خوب آن بر همگان مشهود است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی ماهر و کارآمد در افزایش بهره وری اثرگذار است، تصریح کرد: برای ما قابل قبول نیست که در شرایط سخت و با حداقل منابع، به تجهیز واحد صنعتی بیندیشیم اما به نوع نقش آفرینی نیروی انسانی توجه نداشته باشیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مهارت کلید موفقیت است، افزود: کارخانه ای می تواند موفق باشد که نیروی انسانی کاربلد، کارآمد و آشنا به کار در خدمت داشته باشد.

هاشمی افزود: اگر نیروی انسانی مراحل کسب مهارت را 40 درصد در محیط آموزشی و 60 درصد در محیط کار و از طریق صاحبان مهارت بیاموزد بی شک آن نیروی انسانی جزو افراد ارزشمند آن واحد تولیدی یا صنعتی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد آموزش های مهارتی در خط تولید نشان داده می شود

عملکرد آموزش های مهارتی در خط تولید نشان داده می شود