مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-27ورزشي

بهروزیان فر: پیگیر تزریق پول به بازیکنان ساحلی هستیم


مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با پیگیری در روزهای آینده و تزریق پول به مجموعه باشگاه پارس جنوبی بخشی از مطالبات ساحلی بازان پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آخرین تمرین تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر پیش از سفر به سمنان جهت انجام دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بعدازظهر امروز برگزار شد که از مهم ترین نکات تمرین امروز حضور احمد بهروزیان فر مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و امیرحسین محتشم رییس هیات فوتبال استان بوشهر بود.

بهروزیان فر در جمع بازیکنان ضمن ابراز نگرانی از وضعیت مالی این تیم اظهار داشت: در این خصوص پیگیر هستیم در روزهای آینده بتوانیم با تزریق پول به تیم بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: همچون سال های گذشته آماده میزبانی از تورنمنت بین المللی جام پرشین کاپ با حضور چهار تیم ملی بزرگ جهان بودیم ولی شیوع بیماری کرونا باعث کنسل شدن این رقابت ها شد.

امیرحسین محتشم رییس هیات فوتبال استان بوشهر نیز ضمن آرزوی موفقیت برای ساحلی بازان پارس جنوبی بوشهر در دور رفت این رقابت ها گفت: ما برای میزبانی دور برگشت این مرحله برنامه های خاصی از جمله دعوت از ریاست فدراسیون فوتبال برای اهدای کاپ قهرمانی داریم که امیدواریم این اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهروزیان فر: پیگیر تزریق پول به بازیکنان ساحلی هستیم

بهروزیان فر: پیگیر تزریق پول به بازیکنان ساحلی هستیم