برند گردشگری ایران رونمایی شدبرند گردشگری ایران همزمان با روز جهانی جهانگردی رونمایی شد. همچنین «سیمرغ» فیروزه ای و «ایران باشکوه، یک تجربه متفاوت» (Majestic Iran a Different Experience) به عنوان نشان و شعار گردشگری ایران انتخاب شده است. - برند گردشگری ایران همزمان با روز جهانی جهانگردی رونمایی شد. همچنین سیمرغ فیروزه ای و ایران باشکوه، یک تجربه متفاوت (Majestic Iran a Different Experience) به عنوان نشان و شعار گردشگری ایران انتخاب شده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لوگو سیمرغ گردشگری ایران نیز اواخر بهمن ماه سال گذشته همزمان با نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران رونمایی شده بود. علی اصغر مونسان - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی - درباره آن گفته بود: سیمرغ کامل ترین لوگو برای گردشگری ایران است که هویت دینی و ملی مردم را به تصویر می کشد و تمام ویژگی های مثبت مردم ایران را منتقل می کند، منحصربه فرد و متعلق به ایران است و نمونه آن در کشورهای دیگر دیده نمی شود. فرم این پرنده اساطیریِ درحال پرواز، نشانه اوج گرفتن گردشگری ایران است. سیمرغ گردشگری ایران، پرنده ای درحال پرواز است که روی بال های آن ظرافت مقرنس، از عناصر تزیینی معماری سنتی به تصویر کشیده شده است. دُم سیمرغ متشکل از هفت پر است که مظهر تقدس این عدد در فرهنگ ایران و سایر ادیان و ملل است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |