برند گردشگری رونمایی شدهمزمان با روز جهانی گردشگری از برند گردشگری ایران رونمایی شد. سیمرغ فیروزه ای با عبارت «ایران باشکوه، یک تجربه متفاوت» برند و شعار ایران انتخاب شده است. - همزمان با روز جهانی گردشگری از برند گردشگری ایران رونمایی شد. سیمرغ فیروزه ای با عبارت ایران باشکوه، یک تجربه متفاوت برند و شعار ایران انتخاب شده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم روز جهانی گردشگری با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزاز شد و در این مراسم که میزبان آن هتل بزرگ ارم بود، از تمبر، نشان و برند ملی گردشگری، سند راهبردی توسعه گردشگری، سامانه طرح تطبیق استاندارد تاسیسات گردشگری، سامانه نظارت بر تاسیسات گردشگری، سه کتاب در حوزه گردشگری و پروژه های گردشگری ادارات استانی رونمایی شد. در این برنامه، پیام دبیر کل سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) برای حاضران در سالن پخش شد. در بخشی از پیام زوراب پولولیکاشویلی به این رویداد، آمده بود: برای بسیاری از جوامع روستایی، گردشگری یک خط زندگی معنادار محسوب می شود. گردشگری همچنین همکاری را تشویق می کند و به جوامع روستایی در حفظ میراث طبیعی و فرهنگی شان کمک می کند. این صنعت برای روستاییان به ویژه زنان و جوانان شغل و فرصت های کاری در خارج از شهرها را فراهم کرده است، اما قدرت اصلی این صنعت هنوز باید کاملاً درک شود. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |