مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-27سياسي

رعایت دستورالعمل های بهداشتی وظیفه شرعی است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مردم شیوع کرونا ویروس را جدی بگیرند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی بر همگان وظیفه شرعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در کارگروه مراسم عزاداری کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اظهار کرد: ادامه وحدت مردم و مسؤولان در ریشه کنی ویروس در جامعه دعا کنند و با جدیت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید برای مقابله با این ویروس منحوس اقدام کرد.

دستورالعمل های بهداشتی در دستور کار تمام هیأت های مذهبی است حجت الاسلام حسین علی قدرتی، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان هم گفت: بر اساس آمارهای موجود، 98 درصد از هیأت های مذهبی استان سمنان در دهه اول ماه محرم دستورالعمل های ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس، مراسم عزاداری را با دستورالعمل های بهداشتی برگزار کنند.

برنامه های جایگزین لحاظ شود حجت الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز گفت: هیأت های مذهبی در دهه اول ماه محرم حسینی در عزاداری ها به خوبی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کردند و بر اساس آمار کشوری وضعیت سمنان به نسبت دیگر نقاط کشور در این بخش بسیار قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت دستورالعمل های بهداشتی وظیفه شرعی است

رعایت دستورالعمل های بهداشتی وظیفه شرعی است