مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:502020-09-27سياسي

آیت الله شاهچراغی: رعایت دستورالعمل های بهداشتی وظیفه شرعی همگانی است


 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ضمن دعوت از عموم شهروندان به رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، رعایت دستورالعمل های بهداشتی را وظیفه شرعی همگان دانست .

- ایسنا/سمنان  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ضمن دعوت از عموم شهروندان به رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، رعایت دستورالعمل های بهداشتی را وظیفه شرعی همگان دانست .

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در کارگروه مراسم عزاداری کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی که باحضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار کرد: انتظار می رود که عموم مردم ضمن رعایت کامل توصیه های بهداشتی با توجه به تاکید مسوولان حوزه سلامت از ماسک استفاده کنند.

این عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم باید شیوع کرونا ویروس را جدی بگیرند بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به عنوان یک وظیفه شرعی تاکید و تصریح کرد: اگر سلامت نباشد خواندن نماز و عبادت خدواند هم به بهترین شکل ممکن انجام نمی شود .

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه سلامتی مقدم بر هرچیز دیگری است اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب همواره به آحاد جامعه توصیه می کنند که به برنامه های ستاد ملی مقابله با کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله شاهچراغی: رعایت دستورالعمل های بهداشتی وظیفه شرعی همگانی است

آیت الله شاهچراغی: رعایت دستورالعمل های بهداشتی وظیفه شرعی همگانی است