مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-28سياسي

سنگرسازان بی سنگر اقتصاد مقاومتی را در دفاع مقدس عملیاتی کردند


مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سنگرسازان بی سنگر از اولین افرادی بودند که اقتصاد مقاومتی را در دفاع مقدس عملیاتی کردند.

- ایسنا/مرکزی مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سنگرسازان بی سنگر از اولین افرادی بودند که اقتصاد مقاومتی را در دفاع مقدس عملیاتی کردند.

بر اساس اعلام سپاه روح الله، سردار محمد طهرانی مقدم در آیین تجلیل از رزمندگان جهادگر در جهاد کشاورزی استان مرکزی، اظهار کرد: امروز آن چیزی که از امنیت پایدار و اقتدار روزافزون در کشور داریم برگرفته از خون شهدا و مجاهدت های رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است که باید قدر آن را بدانیم.

وی افزود: نقش آفرینی جهاد سازندگی در دفاع مقدس و خصوصا در عملیات والفجر 10 که با احداث جاده تاریخی در ارتفاعات انجام شد یک اقدام بی بدیل است چراکه این منطقه به طور ویژه توسط دشمنان رصد می شد و یکی از مهمترین نقاطی بود که جهادگران سنگرساز بی سنگر نقش آفرینی مهمی داشتند.

طهرانی مقدم گفت: استان مرکزی در دفاع مقدس یک استان پیشتاز و ممتاز است که عملکرد بسیار درخشانی را از خود به یادگار گذاشته و حقیقتا شهدا و رزمندگانی در استان مرکزی وجود دارند که نقش آنها در دفاع مقدس فراموش نشدنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگرسازان بی سنگر اقتصاد مقاومتی را در دفاع مقدس عملیاتی کردند

سنگرسازان بی سنگر اقتصاد مقاومتی را در دفاع مقدس عملیاتی کردند