مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-29اقتصادي

کمک 23 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 23 میلیارد تومان کمک های مردمی توسط مراکز نیکوکاری و در قالب رزمایش مومنانه به نیازمندان کمک شده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به خدمات این نهاد در ایام کرونایی اشاره و اظهار کرد: برای کاهش آسیب های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا در بین مددجویان، بیش از 17 میلیارد تومان بسته معیشتی و سایر ملزومات بهداشتی  مساعدت شده است.

وی با بیان اینکه راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان است، افزود: کمیته امداد تولیدکننده فقر نیست، بلکه هنر کمیته امداد خلق فرصت های شغلی برای خانواده های مورد حمایت، جلوگیری از رسوب و انباشت فقر، انسان پروری به جای فقیرپروری و توانمندسازی بجای توان دهی برای جامعه هدف و خروج توانمند آنان از برنامه های حمایتی کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از رویکردهای کمیته امداد آوردن مردم به صحنه کارگزاری و اجتماع محور کردن فقرزدایی  با ایجاد مراکز نیکوکاری دانست و افزود: تاکنون بیش از 112 مرکز نیکوکاری در استان زنجان ایجاد شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری بیش از 23 میلیارد تومان کمک مردمی توسط این مراکز جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 23 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان زنجانی

کمک 23 میلیارد تومانی خیرین به نیازمندان زنجانی