مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-30سياسي

هیچ دانش آموزی نباید به خاطر کرونا از تحصیل باز بماند


رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان با تاکید بر اینکه آموزش در هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد، افزود: تداوم تحصیل یکی از تصمیمات دولت و مدیریت ارشد استان و مسئولین شهرستان شیراز و از اولویت های مهم و اساسی در این حوزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا امیری امروز در نشستی اظهار داشت: باتوجه به وضعیت حاکم بر جامعه که در پی شیوع در دستور کار قرار گرفت و خاطرنشان کرد: آموزش حتی در شهرهایی مانند شیراز که وضعیت شیوع بیماری در حالت حاد است به صورت مجازی ادامه دارد و تعطیل نشده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه نقایصی نیز در این شرایط برای آموزش آنلاین وجود دارد، گفت: در حال حاضر در شهر شیراز هر روزه کلاس های درس مانند زمانی که حضوری برگزار می شد دایر است و معلمان در مدارس حاضر هستند و کلاس های مجازی را مدیریت می کنند و از دانش آموزان حضور و غیاب نیز انجام می شود.

امیری عنوان کرد: آموزش آنلاین از معلمان و سیستم آموزش و پرورش چندین برابر بیش از زمانی که کلاس ها بصورت حضوری برگزار می شد توان و انرژی گرفته است و ما شاهد زحمات مضاعف فرهنگیان دلسوز شهرستان هستیم.

قطعی اینترنت در هنگام آموزش آنلاین وجود دارد  فرماندار شهرستان شیراز اظهار داشت: کاستی هایی نیز مانند قطعی اینترنت در هنگام آموزش آنلاین وجود دارد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دانش آموزی نباید به خاطر کرونا از تحصیل باز بماند

هیچ دانش آموزی نباید به خاطر کرونا از تحصیل باز بماند