مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 14:202020-10-01ورزشي

پاداش 500 قهرمان جهان و آسیا ایران در سال 97 یک دهم قرارداد ویلموتس است


بازیکن سابق تیم ملی والیبال نشسته ایران که قهرمانی در پارا المپیک و جهان را در کارنامه دارد از عدم پرداخت پاداش قهرمانی دو سال اخیر گلایه می کند و می گوید وزیر ورزش به جای جلسه برای فوتبال برای ورزش های مدال آور وقت اختصاص دهد.

- خبرگزاری فارس - ورامین: محمد خالقی بازیکن سابق تیم ملی والیبال نشسته ایران و بازیکن والیبال نشسته شهرداری ورامین از ناگفته های بی توجهی به رشته والیبال نشسته، کاستی ها و عدم توجه مسوولان ورزشی به این رشته در گفت وگوی صمیمی با خبرنگار فارس گفت و گو کرد.

  فارس: لطفا خودتان را معرفی و چگونه به تیم ملی دعوت شدید را بیان کنید؟ خالقی: من متولد آذربایجان شرقی و شهر شربیان هستم از سال 77 والیبال نشسته را به صورت مستمر شروع کردم که تقریبا بعد از دو سال به تیم ملی جوانان دعوت شدم و تمرینات را با شدت و قدرت ادامه دادم.

بعد از آن به تیم بزرگسالان دعوت شدم که در سال 85 با تیم ملی به کشور بوسنی رفتم و در آنجا قهرمان جهان شدیم و تا سال97 در خدمت تیم ملی برای افتخار آفرینی کشورمان حضور داشتیم.

سال 2008 با تیم ملی در پارا المپیک پکن بودیم که مدال طلا گرفتیم و 2012 به المپیک لندن رفتیم که مدال نقره را بدست آوردیم.

چندین مسابقات جهانی رفتیم و مسابقه سال 2010 آمریکا مهم بود که در آنجا هم مدال طلا گرفتیم، مسابقه جهانی در لهستان بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش 500 قهرمان جهان و آسیا ایران در سال 97 یک دهم قرارداد ویلموتس است

پاداش 500 قهرمان جهان و آسیا ایران در سال 97 یک دهم قرارداد ویلموتس است