مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-02سياسي

قیمت گذاری کالاها و اجناس به درستی مدیریت شود


امام جمعه اراک بر لزوم مدیریت قیمت گذاری کالاها و اجناس به منظور جلوگیری از تورم در جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه عبادی، سیاسی جمعه در مصلی اراک اظهار کرد: مشکلات اقتصادی و گرانی اجناس فشار زیادی به مردم تحمیل می کند که باید هرچه سریع تر این وضعیت را سرو سامان داد.

وی تصریح کرد: قیمت گذاری کالا و اجناس در این شرایط نیازمند یک مدیریت جدی است، قیمت برخی کالاها از جمله مسکن و خودرو به شدت افزایش یافته و به صورت افسارگسیخته روز به روز در حال افزایش است که می طلبد دستگاه های نظارتی فعالیت بیشتری داشته باشند و سودجویان به شدت برخورد کنند.

امام جمعه اراک در ادامه کمک مردم در شرایط کرونا یی به نیازمندان را قابل تقدیر دانست و افزود: در قالب رزمایش مومنانه 170 هزار بسته حمایتی در مرحله اول، 100 هزار بسته در عید غدیر و  چندین هزار بسته در ماه محرم و صفر بین نیازمندان توزیع شد که جای تقدیر دارد.

دری نجف آبادی با اشاره به جنگ پیش آمده بین همسایگان ایران خاطرنشان کرد: بهترین راهکار برای رفع چالش ها مذاکره است و ایران برای این دو کشور پیشنهاد آتش بس داده  تا از طریق مذاکره حکیمانه مشکل را حل و فصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گذاری کالاها و اجناس به درستی مدیریت شود

قیمت گذاری کالاها و اجناس به درستی مدیریت شود