مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 13:202020-10-02سياسي

توضیحات رییس دفتر روحانی در مورد استراتژی های جدید اقتصادی


رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، تقویت شرکت ها و توسعه اقتصاد دانش بنیان در دستور کار قرار گرفت، - تاکید کرد: در استراتژی های جدید اقتصادی، محوریت زیست بوم دانش بنیان یک اصل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس دفتر رییس جمهوری با یادآوری نقش شرکت های دانش بنیان در تامین نیازهای بهداشتی و درمانی کشور در شرایط شیوع بیماری کرونا گفت: عدد و رقم ها از جهش اقتصاد دانش بنیان در کشور حکایت دارد.

محمود واعظی روز جمعه طی پیامی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد، نوشت: در استراتژی های جدید اقتصادی، محوریت زیست بوم دانش بنیان یک اصل است.

وی با بیان اینکه از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، تقویت شرکت ها و توسعه اقتصاد دانش بنیان در دستور کار قرار گرفت، افزود: خوشحالیم که تلاش های بخش های مختلف دولت در این حوزه نتایج قابل توجهی به دنبال داشته و عدد و رقم ها از رشدی جهش گونه حکایت دارد.

رییس دفتر رییس جمهوری خاطرنشان کرد: بخشی از کارآمدی شرکت های دانش بنیان، در روزهای دشوار بیماری کرونا نمایان شد.

آنجایی که کمبود اقلام بهداشتی و درمانی همچون ونتیلاتور و دستگاه سی تی اسکن حتی قدرت های اقتصادی دنیا را دچار چالش کرد، در کشور ما، شرکت های دانش بنیان به رغم شدیدترین فشارها و تحریم های اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس دفتر روحانی در مورد استراتژی های جدید اقتصادی

توضیحات رییس دفتر روحانی در مورد استراتژی های جدید اقتصادی