مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-03سياسي

قابلیت «کارخانه آرد ماشین چیان» برای تبدیل شدن به «موزه صنعتی» قزوین


مدیر مرکز خدمات تخصصی هنر و معماری جهاد دانشگاهی قزوین گفت: کارخانه آرد قزوین یک بنای شاخص صنعتی محسوب می شود که موضوع ارزشمند فراموش شده ای است و باید مورد توجه میراث صنعتی قرار بگیرد.

- قابلیت کارخانه آرد ماشین چیان برای تبدیل شدن به موزه صنعتی قزوین ایسنا/قزوین مدیر مرکز خدمات تخصصی هنر و معماری جهاد دانشگاهی قزوین گفت: کارخانه آرد قزوین یک بنای شاخص صنعتی محسوب می شود که موضوع ارزشمند فراموش شده ای است و باید مورد توجه میراث صنعتی قرار بگیرد.

علی دل زنده در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به اهمیت این میراث صنعتی، تصریح کرد: کارخانه آرد ماشین چیان با توجه به تاریخچه اش این پتانسیل را دارد که بتوان به عنوان یک اثر در حوزه میراث صنعتی مطرح و تغییر کاربری داده شود، در این خصوص با دستگاه های اجرایی مرتبط مانند میراث فرهنگی و خانم محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی مکاتباتی انجام شده است.

وی افزود: آنچه در این بنا باید بررسی شود شناسایی مالک فعلی اثر است، مالک این ملک در حال حاضر خاندان بهشتی هستند که می توانند برای تغییر کاربری آن سرمایه گذاری کنند و یا برای این امر با نهادهای اجرایی مشارکت و همکاری داشته باشند، باید توجه کنیم که این کارخانه صرفاً یک اثر میراثی به جای مانده در تاریخ نیست بلکه یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت «کارخانه آرد ماشین چیان» برای تبدیل شدن به «موزه صنعتی» قزوین

قابلیت «کارخانه آرد ماشین چیان» برای تبدیل شدن به «موزه صنعتی» قزوین