مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-03پزشكي

تشریح جزییات جشنواره سیمرغ وزارت بهداشت/مشارکت 150 هنرمند در این جشنواره دانشجویی


دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ وزارت بهداشت با اشاره به اعلام فراخوان این جشنواره به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور عنوان کرد: امسال از 150 هنرمند برجسته کشوری به عنوان داور بهره می گیریم تا جشنواره پرشورتر و با بهره گیری از سلایق بیشتر برگزار شود.

- دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ وزارت بهداشت با اشاره به اعلام فراخوان این جشنواره به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور عنوان کرد: امسال از 150 هنرمند برجسته کشوری به عنوان داور بهره می گیریم تا جشنواره پرشورتر و با بهره گیری از سلایق بیشتر برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن زائری لطف ضمن بیان این مطلب، ضمن تشریح جزییات فعالیت های جشنواره سیمرغ اعلام کرد: خوشبختانه در هفته های گذشته فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شد و تمام دبیرخانه های ما در دانشگاه ها شروع به کار کردند.

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت افزود: هرساله در دانشگاه های علوم پزشکی تعدادی از دانشجویان به عنوان سفیران سیمرغ مطرح بوده اند.

در حال حاضر دانشگاه ها در حال ارزیابی برای معرفی سفیران سیمرغ هستند.

در اختتامیه جشنواره نیز به روال هرسال از این سفیران تقدیر به عمل می آید؛ چرا که اعتقاد داریم جشنواره بین المللی سیمرغ متعلق به تمام دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات جشنواره سیمرغ وزارت بهداشت/مشارکت 150 هنرمند در این جشنواره دانشجویی

تشریح جزییات جشنواره سیمرغ وزارت بهداشت/مشارکت 150 هنرمند در این جشنواره دانشجویی