مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 09:502020-10-04اقتصادي

بزرگترین «مرکز مهارتی کشور» در عسلویه ساخت می شود


معاون وزیر تعاون از ایجاد عالی ترین مرکز مهارتی کشور در عسلویه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی اوسط هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست با مسؤولان مجتمع گاز پارس جنوبی با تأکید بر نقش مهم صنایع عظیم پارس جنوبی اظهار داشت: این تأسیسات ضمن نقش آفرینی در عرصه های مختلف در زمان تحریم ها، امیدآفرینی قابل توجهی در جامعه ایجاد کرده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پارس جنوبی را پایتخت انرژی کشور دانست و با بیان اینکه تأمین بیش از 70 درصد انرژی گاز کشور در این منطقه از افتخار نظام است بیان کرد: تنها تأمین انرژی کشور در پارس جنوبی مطرح نیست، چرا که وقتی این قابلیت قامت یافت امیدآفرینی در جامعه و انرژی به جامعه تزریق می کند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه تأسیسات پارس جنوبی نقش مهمی در مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان دارد افزود: اگر این امکانات محقق شده نبود، امروز مشکلات کشور مضاعف تر می شد.

هاشمی با بیان اینکه دشمنان در تحریم ها ضمن ایجاد محدود منابع، ایران را در محاصره سخت اقتصادی قرار دادند خاطرنشان کرد: امروز توسعه صنعت و افزایش تولید محصولات کشاورزی به کشور قوت داده چرا که تولیدات از 97 میلیون تن محصولات کشاورزی به 130 میلیون تن افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین «مرکز مهارتی کشور» در عسلویه ساخت می شود

بزرگترین «مرکز مهارتی کشور» در عسلویه ساخت می شود