مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-05ورزشي

پایان خوش جدال نابرابر دوندگان بانوی خراسان شمالی با تیم های متول


رییس هیات دو و میدانی خراسان شمالی از کسب مقام ششم تیم بانوان این استان در بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور خبر داد.

- علی اصغر صابری در گفتگو با مهر با اشاره به مرحله سوم (پایانی) از بیست و چهارمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش بانوان که از صبح شنبه در تهران برگزار شد اظهار داشت: این رقابت ها که با حضور 17 تیم در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.

رییس هیأت دو و میدانی خراسان شمالی با اشاره به کسب رتبه ششم توسط بانوان دونده استان در این رقابت ها تصریح کرد: با دست خالی در برابر تیم های متمول حضور پیدا کردیم و این مقام نیز در سایه همت عالی ورزشکاران به دست آمد.

وی در ادامه به مدال های کسب شده توسط دو میدانی کاران خراسان شمالی در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: فاطمه زهرا قربانیان در پرتاب دیسک موفق به کسب 3 مدال نقره و برنز در سه مرحله از این رقابت ها شد و هاجر صفرزاده نیز در 400 متر مدال برنز را کسب کرد.

صابری در انتها تاکید کرد: در صورت سرمایه گذاری مناسب در رشته دو و میدانی که مادر ورزش ها شناخته می شود دوندگان خراسان شمالی پتانسیل کسب مقام های متعدد را در سطوح ملی و بین المللی را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان خوش جدال نابرابر دوندگان بانوی خراسان شمالی با تیم های متول

پایان خوش جدال نابرابر دوندگان بانوی خراسان شمالی با تیم های متول