مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-05ورزشي

احمد مددی: رحمتی گزینه ما نبود/ تا پایان امشب سرمربی استقلال معرفی می شود


سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: با پنج گزینه در حال مذاکره هستیم و تا پایان امشب سرمربی استقلال را تعیین خواهیم کرد - جی پلاس، احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت سرمربیگری استقلال اظهار داشت: با پنج گزینه در حال مذاکره هستیم و تا پایان امشب سرمربی استقلال را تعیین خواهیم کرد.

ایلنا نوشت؛ وی ادامه داد: همه این گزینه ها از مربیان باتجربه فوتبال هستند و مطمئن باشید بهترین فرد را برای هدایت استقلال انتخاب خواهیم کرد.

مددی درباره آخرین شرایط الکس نوری تصریح کرد: الکس نوری پاسخ ما را نداده است و تا ظهر امروز منتظر ایشان خواهیم بود و با توجه به اینکه با شروع رقابت های لیگ بهتر زمان زیادی باقی نمانده و باید تمرینات را براساس استانداردهای جهانی آغاز کنیم سرمربی را امروز مشخص خواهیم کرد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره سایر گزینه های استقلال خاطرنشان کرد: چهار گزینه دیگر داخلی هستند که همگی جزو مربیان با کارنامه و با دانش فوتبال ایران هستند و همانطور که گفتم هواداران از این بابت نگرانی نداشته باشند.

مددی در خصوص اینکه گفته می شود با مهدی رحمتی در خصوص سرمربی گری در استقلال مذاکره شده است بیان داشت: رحمتی کاپیتان و یکی از بازیکنان بزرگ استقلال در گذشته بوده است او عزیز ماست و برایش آرزوی موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد مددی: رحمتی گزینه ما نبود/ تا پایان امشب سرمربی استقلال معرفی می شود

احمد مددی: رحمتی گزینه ما نبود/ تا پایان امشب سرمربی استقلال معرفی می شود