مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-05اقتصادي

دپارتمان ملی مهارت در فارس راه اندازی می شود


معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از راه ‎اندازی دپارتمان ملی مهارت در فارس خبر داد و گفت: از آنجا که شیراز، شهر جهانی صنایع دستی جهانی است به همین دلیل به سهم خود با نگاه هویت بخشی به این کلانشهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی اوسط هاشمی صبح امروز در جلسه شورای مهارت فارس با اشاره به اینکه سخن از مهارت در این استان کار دشواری است، اظهار داشت: فارس مهد مهارت و تمدن بوده و امروز مقصد مورد توجه ایرانیان و جهانیان است.

وی با تاکید بر اینکه سخن گفتن از مهارت در فارس با عیار بالا مطرح است، گفت: فارس به مثابه یک نمایشگاه اصیل از توانمندی های نیاکان است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه امروز در حالی از فقر و بیکاری در کشور سخن می گوییم که روزی ایران و ایرانی مهد مهارت بوده و این نقدی است که باید آن را بپذیریم، 40 سال ریل گذاری در این حوزه را اشتباه ارزیابی کرد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به سنجش مهارت در پادگان های آموزشی کشور(40 مرکز) اشاره و خاطرنشان کرد: براساس این سنجش، 85 درصد از افراد فاقد مهارت هستند و باید به شکل جدی روی این نقطه دست گذاشت.

وی با بیان اینکه ما تنها مامور به نشر دانش نیستیم که مامور به تولید و ثروت از طریق تکنولوژی و مهارت هستیم تا به دنبال آن اشتغال ایجاد شود، اظهار داشت: امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپارتمان ملی مهارت در فارس راه اندازی می شود

دپارتمان ملی مهارت در فارس راه اندازی می شود