مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-05اقتصادي

اتاق بازرگانی مرجع تأیید صلاحیت مهارت افراد است


رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: اتاق های بازرگانی به علت ارتباط مناسبی که با صنایع دارند تنها مرجعی اند که می توانند صلاحیت مهارت افراد را تأیید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اوسط هاشمی ظهر دوشنبه در دیدار با فعالین اقتصادی استان فارس بیان کرد: یکی از ویژگی هایی که اتاق های بازرگانی سراسر کشور دارند این است که ارتباط مستقیمی با عرصه تولید دارد در این راستا و به علت اینکه صنایع نیازمند افرادی هستند که باید دارای مهارت های ویژه ای باشند این اتاق بازرگانی ها هستند که می توانند صلاحیت مهارتی افراد را تأیید کنند.

وی ادامه داد: اصلی ترین سرمایه ای که در واحدهای اقتصادی وجود دارد نیروی انسانی است این در حالی است که اگر نیروی انسانی دارای ویژگی های مهارتی باشد بهره وری این افراد نیز افزایش خواهد یافت و می توان به اشتغال پایداری دست یافت که این اشتغال می تواند زمینه ساز رونق تولید شود.

هاشمی متذکر شد: سند راهبردی مهارت در استان فارس زمانی تعیین خواهد شد که این سند با حضور تمامی ارکان اقتصادی کشور و استان فارس تدوین و نوشته شود و در این خصوص اتاق بازرگانی نیز با توجه به ویژگی های ذاتی که در این نهاد وجود دارد باید نقش پررنگی در سند راهبردی استان فارس داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی مرجع تأیید صلاحیت مهارت افراد است

اتاق بازرگانی مرجع تأیید صلاحیت مهارت افراد است