مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 04:352020-10-06بين الملل

اصابت 10 گلوله از جنگ قره باغ در خاک ایران


گلوله ها به علت برخورد در مناطق غیر مسکونی خساراتی در پی نداشت.

- فرماندار خداافرین آذربایجان شرقی گفت: در پی شدت شدت گرفتن مجدد تبادل آتش بین نیروهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان‎ تعداد گلوله‌های برخورد کرده به اراضی این شهرستان افزایش یافت.

علی امیری راد به ایرنا گفت: در روز نهم درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان بعد از ظهر امروز بیش از 10 گلوله جنگی دیگر به اطراف روستاهای شرفه، محمدصالحلو و همراهلو و قلی بگلو در بخش گرمادوز اصابت کرد .

وی با اعلام اینکه این گلوله ها به علت برخورد در مناطق غیر مسکونی خساراتی در پی نداشت از تجمع و حضور مردم برای تماشای جنگ در این منطقه ابراز نگرانی کرد واز مردم خواست از تجمع و تردد غیر ضروری در کناره های ارس خودداری کنند.

شهرستان مرزی خداآفرین در 210 کیلومتری شمال شرق تبریز در حاشیه رودخانه ارس و در ضلع جنوبی جبهه جنگ قره باغ بین ارتش های جمهوری آذربایجان و ارمنستان واقع شده است.

روز یکشنبه ششم مهرماه جاری درگیری میان نظامیان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مرزهای مشترک دو کشور از سر گرفته شد و وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با صدور بیانیه ای، نیروهای ارمنستان را آغاز کننده عملیات و نخست وزیر ارمنستان نیز جمهوری آذربایجان را آغازکننده حمله دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصابت 10 گلوله از جنگ قره باغ در خاک ایران

اصابت 10 گلوله از جنگ قره باغ در خاک ایران