مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 05:202020-10-06ورزشي

شهرآورد هرمزگان تکلیف صعود به لیگ برتر فوتسال بانوان را مشخص می کند


قرار است دو نماینده فوتسال بانوان هرمزگان برای راهیابی به لیگ برتر فوتسال به مصاف هم می روند، دو تیم هیات فوتبال رودان و انرژی بر پارسیان دیدار رفت خود را 23 مهرماه به میزبانی پارسیان و دیدار برگشت را روز اول آبان ماه در رودان برگزار خواهند کرد.

- ایسنا/هرمزگان قرار است دو نماینده فوتسال بانوان هرمزگان برای راهیابی به لیگ برتر فوتسال به مصاف هم می روند، دو تیم هیات فوتبال رودان و انرژی بر پارسیان دیدار رفت خود را 23 مهرماه به میزبانی پارسیان و دیدار برگشت را روز اول آبان ماه در رودان برگزار خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال رودان در گفت و گو با ایسنا، افزود: به دلیل شوع کرونا و تعطیلی تمرینات در حال حاضر از آمادگی پنجاه درصد برخورداریم منصوره جعفرپور با بیان اینکه امیدواریم تا روز دیدار با نماینده پارسیان به آمادگی 80 درصدی دست یابیم، تصریح کرد: در حال حاضر با مشکلات مالی زیادی رو به رو هستیم که مهمترین آن انجام تست کروناست.

وی اضافه کرد: تنها 20 درصد در ابتدای فصل دریافت کرده ایم و جز شهرداری رودان نهاد دیگری به حمایت از ما نمی پردازد سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال رودان در پایان خاطرنشان کرد: بدون مصدوم و محرومی به مصاف صنایع انرژی بر پارسیان می رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرآورد هرمزگان تکلیف صعود به لیگ برتر فوتسال بانوان را مشخص می کند

شهرآورد هرمزگان تکلیف صعود به لیگ برتر فوتسال بانوان را مشخص می کند