مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-07اقتصادي

افراد دچار تنگی نفس برای اولین باران پاییزی شناسایی شوند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: افرادی که در سال های قبل با اولین باران پاییزی دچار تنگی نفس می شوند باید شناسایی شده و مراقبت های لازم برای آنان صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خدادادی شامگاه گذشته در نشست کارگروه امداد و نجات در تشریح اقدامات لازم در جهت افزایش تاب آوری در حوزه آسیب های طبیعی عنوان کرد: در پدافند غیر عامل باید پیوست هایی را در برنامه ریزی ها و اجرای طرح ها مد نظر داشته باشیم و مهمترین پیوستی که با آن روبه رو و آشنا هستیم کووید 19 است که متأسفانه از روز گذشته رشد فزاینده ای در استان خوزستان داشته و زنگ خطر وضعیت قرمز را به صدا در آورده است.

وی با بیان اینکه کادر درمان مدافعان سلامت و سیل بندهای کنترل این ویروس هستند، اظهار کرد: این افراد فشار کاری زیادی را متحمل شده اند و این روندی فرسایشی است.

اگر این سیل بندها شکسته شوند تبعاتش غیر قابل جبران است لذا در معرض قرار نگرفتن، استفاده صحیح از ماسک مناسب و رعایت فاصله فیزیکی به صورت توأمان می تواند راهکاری مناسب برای جلوگیری از روند فزاینده شیوع ویروس کرونا در روزهای آتی باشد.

خدادادی ادامه داد: خطرات بعدی پیش رو، آنفولانزای فصلی و پاندمی آنفولانزای H1N1 است که در استان خوزستان سالیانه وجود دارند و با توجه به همزمانی با شیوع کووید 19 احتمالأ مشکل س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد دچار تنگی نفس برای اولین باران پاییزی شناسایی شوند

افراد دچار تنگی نفس برای اولین باران پاییزی شناسایی شوند