مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-07اقتصادي

تغییر شغل 15 درصد فعالان صنعت مصنوعات سیمانی و لوازم فلزی بخاطر رکود بخش مسکن


رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان مصنوعات سیمانی و لوازم فلزی گفت: هیچ محدودیتی به منظور تامین این کالاها برای ساخت حداقل 1 میلیون واحد مسکونی در هر سال نداریم.

- مرتضی قدیری رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان مصنوعات سیمانی و لوازم فلزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به رکود صنعت ساختمان در دولت یازدهم و دوازدهم، گفت: رکود ساخت و ساز در حوزه مسکن زمینه کوچک شدن بازار صنایعی نظیر مصنوعات سیمانی و لوازم فلزی را پدید آورد و همین امر منجر به رکود در این بخش ها و بروز فشار اقتصادی گسترده به اصناف مرتبط با بخش مسکن شد.

*15 درصد از فعالان این صنعت به دلیل رکود ساخت و ساز تغییر شغل دادند رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان مصنوعات سیمانی و لوازم فلزی، در تشریح اثرات منفی رکود صنعت ساختمان، اظهار داشت: نزدیک به 15 درصد از فعالان با سابقه صنعت فروشندگان مصنوعات سیمانی و لوازم فلزی، در شرایط رکودی ایجاد شده ناشی از توقف ساخت و ساز مسکن دوام نیاوردند و با تغییر شغل از این حرفه صنعتی خارج شدند.

وی، در بیان این نکته که رونق گرفتن ساخت و ساز در حوزه مسکن زمینه رونق سایر رشته صنعت های مرتبط با تولید واحد مسکونی را فراهم می کند، گفت: حوزه مسکن به عنوان یک پیشران در اقتصاد عمل کرده و زمینه رونق گرفتن بازار و به تبع آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر شغل 15 درصد فعالان صنعت مصنوعات سیمانی و لوازم فلزی بخاطر رکود بخش مسکن

تغییر شغل 15 درصد فعالان صنعت مصنوعات سیمانی و لوازم فلزی بخاطر رکود بخش مسکن