مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-10فرهنگي

اجرای طرح «پاییزه کتاب 1399» در استان فارس


معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از ثبت نام کتابفروشی ها برای طرح «پاییزه کتاب 1399» خبر داد.

- شیراز- معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از ثبت نام کتابفروشی ها برای طرح پاییزه کتاب 1399 خبر داد.

مهدی امیدبخش در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اعلام کرد: ثبت نام از کتابفروشی های داوطلب شرکت در این طرح از 26 مهرماه آغاز می شود و تا 2 آبان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کتابفروشی هایی که در طرح تابستانه کتاب 99 شرکت داشتند، برای حضور در طرح پاییزه نیز کافی است به پنل کاربری خود مراجعه و شرایط شرکت در طرح پاییزه را تأیید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند، افزود: کتابفروشی های که جدیداً تصمیم گرفتند در طرح پاییزه شرکت کنند باید به نشانی: ketab.

ir مراجعه و نام نویسی کنند.

به گفته امیدبخش، طرح پاییزه کتاب 99 از دوشنبه 5 آبان به مدت 8 روز همزمان با سراسر کشور در کتابفروشی های عضو طرح برگزار می شود.

وی ادامه داد: در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها سقف مجاز برای هر خریدار افزایش 25 درصدی خواهد داشت، گفت: در این دوره هر خریدار می تواند تا سقف 200 هزار تومان کتاب بخرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «پاییزه کتاب 1399» در استان فارس

اجرای طرح «پاییزه کتاب 1399» در استان فارس