مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-10سياسي

ثبت 120 مورد زباله گردی کودکان در منطقه سه


همزمان با آغاز طرح ناظران سلامت کودک در منطقه سه تهران، 120 مورد زباله گردی از سوی ناظران سلامت محلی در این منطقه به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه بیان کرد: طرح ناظران سلامت کودک با هدف ارتقا و حفظ سلامت کودکان و کاهش زباله گردی در شهر تهران از طریق منع به کار گیری کودکان زیر هجده سال در فرآیند جمع آوری پسماند توسط پیمانکاران اجرا می شود.

کمالی نسب در خصوص روند اجرایی این طرح اظهار کرد: تشکیل گروه ناظران سلامت محلی با به کار گیری از ظرفیت های موجود و در هر محله حداقل سه نفر، با محوریت خانه های سلامت محلات 12 گانه منطقه، توسط مسئولین خانه های سلامت و با همکاری شورایاران، دبیران و اعضای کانونهای اجتماع محور سلامت، بر اساس دستور العمل ابلاغی از جمله اقدامات اداره سلامت حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی بود که از مرداد ماه سال جاری آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: داوطلبین محلی پس از شناسایی کودکان موصوف در سطح محدوده خود، اقدام به اخذ تصویر فعالیت آنان و انعکاس آن به خانه های سلامت می نمایند.

کمالی نسب در ادامه یادآور شد: مسئولین خانه های سلامت پس از اخذ گزارشات فوق که حاوی تصاویر، همراه با نشانی از فعالیت مورد نظر می باشد، نسبت به درج و ثبت آن در سامانه آمار و اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 120 مورد زباله گردی کودکان در منطقه سه

ثبت 120 مورد زباله گردی کودکان در منطقه سه