مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 12:252020-10-10سياسي

عقد تفاهم نامه همکاری با صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از شرکت های دانش بنیان


رییس پارک علم و فناوری استان گلستان از عقد تفاهم نامه همکاری با صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مهدی غفاری بعد از ظهرر امروز در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان گلستان که با حضور سورنا ستاری معاون علم و فناوری رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: اگر قرار باشد اکوسیستم نوآوری استان به تحول برسد نیازمند همگرایی دانشگاه و دستگاه های اجرایی هستیم.

وی ادامه داد: برای حرکت درست این اکوسیستم نیازمند فضای زیرساختی هستیم و در گنبدکاووس، گرگان و علی آبادکتول مراکز نوآوری فعال شده و به دنیال شبکه سازی این مراکز رشد هستیم.

رییس پارک علم و فناوری گلستان خاطرنشان کرد: با شبکه سازی پارک از مرکزیت استان خارج و تمام استان دارای شرایط پارکی خواهند شد.

غفاری گفت: شتاب دهنده های متعددی در استان در حال فعالیت و یا اخذ مجوز هستند و در زمینه آی تی به دنبال مذاکره با یکی از شرکت های بزرگ کشوری هستیم که بتوانیم از ظرفیت آنها برای توسعه زیرساخت های پارک استفاده کنیم.

* معاونت علم و فناوری رییس جمهور حمایت ویژه در تجارت سازی محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان گلستان داشته باشد وی اضافه کرد: تفاهمنامه ای امروز با صندوق کارآفرینی امید برای حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد تفاهم نامه همکاری با صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از شرکت های دانش بنیان

عقد تفاهم نامه همکاری با صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از شرکت های دانش بنیان