مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-11سياسي

نامه احمدی نژاد به وزیر اطلاعات در مورد حمید بقایی


محمود احمدی نژاد در آخرین اقدام خود نه قصد ایجاد صلح در جهان را کرده و نه هدایت قشر خاکستری جامعه ایران را بلکه طی نامه ای به وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید، - خواستار رسیدگی به شرایط یکی از معدود چهره های نزدیک به خود شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ​روزنامه اعتماد نوشت: محمود احمدی نژاد که این روزها از هیچ تلاشی برای بازگشت به اخبار فروگذار نبوده، در آخرین اقدام خود طی نامه ای به وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید، خواستار رسیدگی به شرایط یکی از معدود چهره های نزدیک به خود شده است.

احمدی نژاد که روزگاری محبوب ترین فرد میان اصولگرایان بود و اقدامات کرده و ناکرده اش بی کم و کاست با مهر تایید آنان و رسانه های شان مواجه می شد، یک باره از عرش به فرش رسید و شد مطرود آنان.

او این روزها و در فاصله یکسال مانده تا پایان دوازدهمین دوره جمهوری اسلامی پس از آنکه فراز و فرودی به نسبت قابل توجه را پشت سر گذاشت، دوباره در نزدیک ترین فاصله با یاران سابقش به ویژه تندروهای اصولگرا قرار گرفته و همچنان احتمال حضورش در انتخابات ریاست جمهوری 1400 بالاست ولی آنچه شرایط را برای او را خطرناک تر کرده و احتمال اجماع دوباره اصولگرایان بر او را منتفی ساخته، نامه نگاری هایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه احمدی نژاد به وزیر اطلاعات در مورد حمید بقایی

نامه احمدی نژاد به وزیر اطلاعات در مورد حمید بقایی