مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-11اقتصادي

ادعای ورشکستگی صنف تالارهای پذیرایی


رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران از ورشکستگی کامل این صنف خبر داد و از مسئولان خواست به این سوال فعالان صنف پاسخ دهند که چرا همچنان تالارهای پذیرایی تعطیل هستند، - رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران از ورشکستگی کامل این صنف خبر داد و از مسئولان خواست به این سوال فعالان صنف پاسخ دهند که چرا همچنان تالارهای پذیرایی تعطیل هستند، اما سایر واحدهای پذیرایی مثل رستوران ها فعالیت می کنند؟ خسرو ابراهیمی نیا در گفت وگو با ایسنا، این صنف حدود هزار عضو داشت که تمامی آنها کاملا ورشکست شده اند و آن گروه که در تالارهای اجاره ای فعالیت می کردند به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره بها و بدهی اکثرا شاکی خصوصی داشته و حکم بازداشت شان صادر شده است.

همچنین برخی از تالارهای اجاره ای تخلیه و وسایل داخل آنها به انبارها منتقل شده اند اما حتی در این شرایط کسی حاضر به شنیدن صدای فعالان این صنف نیست.

نایب رییس دوم اتاق اصناف تهران با بیان اینکه تالارهای پذیرایی بیش از هفت ماه است که تعطیل است و اینکه گفته می شود تعطیلی این صنف برای یک هفته دیگر تمدید شده معنایی ندارد، تصریح کرد: تالارهای پذیرایی می توانند با نصف یا یک سوم ظرفیت مجالس را را با رعایت پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی مداوم سالن ها برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای ورشکستگی صنف تالارهای پذیرایی

ادعای ورشکستگی صنف تالارهای پذیرایی