مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 13:052020-10-11اقتصادي

واردات تجهیزات ICT در گمرک افزایش یافت/ رشد 48 درصدی ترخیص گوشی


مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال از رشد 79 درصدی ثبت سفارش و ترخیص کالاهای ICT از پایانه های گمرکی در 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، فرهاد جاویدی گفت: براساس آمارهای موجود 70 درصد از کل واردات کشور در حوزه ICT از طریق پایانه های گمرکی تحت نظارت منطقه شمال رگولاتوری انجام می شود که مقایسه آماری 6 ماه نخست سال جاری با بازه زمانی مشابه در سال گذشته، نشان می دهد تعداد کل درخواست های ثبت یا تمدید سفارش در 6 ماه ابتدایی سال جاری 8 هزار و 153 مورد بوده است.

وی گفت: این آمار در بازه زمانی مشابه سال گذشته چهار هزار و 389 مورد بوده که این اعداد نشان دهنده رشد 86 درصدی این حوزه است.

وی با اشاره به رشد 58 درصدی درخواست های ترخیص کالا در گمرک منطقه شمال عنوان کرد: در شش ماه اول سال جاری دو هزار و 373 مورد درخواست ترخیص کالا ثبت شده است که این درخواستها در شش ماهه اول سال گذشته هزار و 504 مورد بوده است.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال با اشاره به اینکه 92 درصد از گوشی های تلفن همراه از طریق پایانه های گمرکی این منطقه به کشور وارد می شود، عنوان کرد: تعداد درخواست های ترخیص گوشی تلفن همراه در شش ماهه ابتدایی سال گذشته 998 مورد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات تجهیزات ICT در گمرک افزایش یافت/ رشد 48 درصدی ترخیص گوشی

واردات تجهیزات ICT در گمرک افزایش یافت/ رشد 48 درصدی ترخیص گوشی