مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-11سياسي

توانمندسازی نیروهای انقلابی در فضای جهاد فرهنگی اهمیت دارد


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امروز یکی از مهم ترین نکات در فضای جهاد فرهنگی توانمندسازی نیروهای انقلابی، فکری و فرهنگی جبهه تشیع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی عباسی ظهر یکشنبه در جلسه با روحانیون مستقر در اراک اظهار کرد: در نبرد فرهنگی کنونی توانمندی نیروها بسیار مهم است یعنی فردی در این جبهه قوی است که از نیروهای قوی، توانمندتر و دارای بهره وری برخوردار باشد.

وی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و و تشیع در طول 1400 سال توانست به نقطه مطلوب از فضای مکتب برسد، مدیون شخصیت های شیعه و برجسته در این حوزه بود.

با بررسی تاریخ تشیع می توان به این نکته دست یافت که اندیشمندانی همانند مطهری، بهشتی و… انسان های کیفی بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: با بررسی ساختار سازمان یک مکتب می توان با پنج لایه نسبت اعضا را با مکتب فکری در نظر گرفت.

اولین لایه عناصری هستند که جماعت را به مقصد می رسانند و نحوی راهبران راهبردی مکتب هستند البته در مقابل مکاتب دیگر نیز وجود دارند که عناصر باطل را به پیش می برند.

عباسی بیان کرد: دومین لایه از ساختار سازمان مکتبی، فرد عضو مکتب است و به اندازه یک فرد می تواند خدمات و بهره وری به سازمان، مکتب و دین ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی نیروهای انقلابی در فضای جهاد فرهنگی اهمیت دارد

توانمندسازی نیروهای انقلابی در فضای جهاد فرهنگی اهمیت دارد