مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 02:552020-10-11سياسي

آغاز ثبت نام طرح پاییزه کتاب از 26 مهرماه


معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از آغاز ثبت نام طرح پاییزه کتاب از 26 مهرماه خبر داد و گفت: طرح «پاییزه کتاب 99» از دوشنبه پنجم آبان تا دوشنبه دوازدهم آبان به مدت هشت روز به صورت همزمان با سراسر کشور در کتابفروشی های عضو طرح برگزار می شود.

- محمود علیمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آغاز ثبت نام طرح پاییزه کتاب در زنجان از 26 مهرماه خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام طرح پاییزه کتاب از 26 مهرماه در زنجان آغاز و تا دوم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: طرح پاییزه کتاب 99  از دوشنبه پنجم آبان تا دوشنبه دوازدهم آبان به مدت هشت روز و همزمان با سراسر کشور در کتابفروشی های عضو طرح برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کتابفروشی هایی که در طرح تابستانه کتاب 99 شرکت داشتند، برای حضور در طرح پاییزه می توانند به پنل کاربری خود مراجعه و شرایط شرکت در طرح پاییزه را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند، گفت: کتابفروشی هایی که در طرح تابستانه مشارکت نداشتند نیز برای شرکت در طرح پاییزه می توانند با مراجعه به سایت اینترنت  tarh.

ketab.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام طرح پاییزه کتاب از 26 مهرماه

آغاز ثبت نام طرح پاییزه کتاب از 26 مهرماه