مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-12پزشكي

جزییات یازدهمین جشنواره سیمرغ/ مهلت ارسال آثار تا 1 دی 1399


مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام دانشجویان علوم پزشکی ، جامعه پزشکی و عموم مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره سیمرغ دعوت کرد.

- ایسنا/ایلام مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام دانشجویان علوم پزشکی ، جامعه پزشکی و عموم مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره سیمرغ دعوت کرد.

دکتر افسانه رییسی فر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره همزمان با سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این جشنواره در چهار بخش آزاد ویژه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت، بخش ملی با موضوع فرهنگ سلامت ویژه عموم مردم، اساتید و کارکنان دانشگاه بخش بین الملل با موضوع فرهنگ سلامت ویژه عموم مردم،کارکنان و اساتید علوم پزشکی برگزار می شود.

وی گفت: در راستای قدردانی از تلاش های کادر بهداشت و درمان کشور که سلامتی خود را وقف مبارزه با ویروس کرونا کرده اند با نظر هیئت داوران، به بهترین اثر در چهار رشته فیلم کوتاه، مستند، پوستر و عکس که تصویرگر این روایت هستند، تندیس و جایزه ویژه جشنواره با عنوان مدافعان سلامت اهدا می شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه شعار یازدهمین دوره جشنواره سیمرغ هر خانه، یک پایگاه سلامت تعیین شده است، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند در پنج بخش تئاتر، فیلم، موسیقی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات یازدهمین جشنواره سیمرغ/ مهلت ارسال آثار تا 1 دی 1399

جزییات یازدهمین جشنواره سیمرغ/ مهلت ارسال آثار تا 1 دی 1399