مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-12سياسي

رعایت حجاب در ادارات حرمت گذاشتن به نظام اداری است


معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، بر لزوم رعایت حجاب و عفاف در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: رعایت حوزه و حجاب احترام و حرمت گذاشتن به نظام اداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی ظهر دوشنبه در جلسه صیانت از حقوق شهروندی در محل استانداری زنجان، گفت: امروز وظیفه اصلی و تکلیف مدیران در تمام دستگاه های اجرایی نظارت بر رعایت حقوق شهروندی درحوزه مسئولیتی است.

وی اظهار کرد: رعایت حقوق شهروندی دستور العمل و ابلاغ نیست و باید مورد توجه همه مدیران قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، باید مدیران در ارائه خدمات به مردم در دستگاه های اجرایی مربوطه خود نظارت لازم را داشته باشند و اگر به این مهم توجه شود خروجی خوبی را خواهیم داشت.

نافچی با بیان اینکه آستانه تاب آوری مردم پایین آمده است، تاکید کرد: ارباب رجوع باید در دستگاه های اجرایی خدمات لازم را با تکریم کار مند دریافت می کند و کوتاهی دراین زمینه قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه مدیر باید 24 ساعته درخدمت مردم باشد، افزود: برخی از مدیران دستگاه های اجرایی در استان میدانی نیستند و باید مشکلات سازمان خود را با رصد دقیق بررسی کرده و آن را رفع کنند و با پیام دادن کار جلو نمی رودو باید روند امور اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت حجاب در ادارات حرمت گذاشتن به نظام اداری است

رعایت حجاب در ادارات حرمت گذاشتن به نظام اداری است