مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-12فرهنگي

تألیف و چاپ 93 عنوان کتاب در استان سمنان


رییس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تألیف، چاپ و انتشار 93 عنوان کتاب در سال جاری در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شمس ضحی دوست محمدیان گفت: کتاب های منتشرشده استان سمنان در سال جاری در موضوع های مختلف مانند دفاع مقدس، حوزه دانشگاهی، و دینی و مذهبی، کودک و نوجوان و .

بوده است.

وی با بیان اینکه 99 درصد کتاب های تولیدی استان سمنان در سال جاری تألیفی بوده است اظهار داشت: شمارگان کتاب های تألیفی استان سمنان بهار امسال درمجموع 108 هزار و 650 جلد بوده است.

  دوست محمدیان برگزاری دو طرح بهاره و تابستانه کتاب 99 را در استان سمنان از دیگر اقدامات در حوزه کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه در این استان بیان کرد و افزود: درمجموع این دو برنامه قریب 20 کتاب فروشی همکاری و کتاب های موردنیاز مردم را با تخفیف ویژه 20 درصد به دوستداران کتاب و مطالعه  ارائه کردند.

رییس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از آغاز طرح پاییزه کتاب 99 از اوایل آبان نیز خبر داد و گفت: ثبت نام از کتاب فروشان داوطلب شرکت در طرح پاییزه کتاب 99 از بیست و ششم مهر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تألیف و چاپ 93 عنوان کتاب در استان سمنان

تألیف و چاپ 93 عنوان کتاب در استان سمنان