مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 13:102020-10-12حوادث

ابهام در پرونده خودکشی دانش آموز اهل دیر


دادستان شهرستان دیر استان بوشهر اعلام کرد: علت فوت این دانش آموز در دست بررسی است و هنوز پزشکی قانونی نظر خود را اعلام نکرده است.

- باوجود اعلام آموزش و پرورش بوشهر مبنی بر دسترسی دانش آموز 11 ساله شهرستان دیر به شبکه شاد و ادعای خانواده وی مبنی بر اینکه هیچ گوشی یا تبلتی برای تحصیل فرزندشان دریافت نکرده اند، دادستان این شهر شرق استان ساحلی کشور از تشکیل پرونده قضایی برای بررسی علت و انگیزه این حادثه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، شبکه آموزشی شاد از اوایل امسال و به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور با هدف آموزش مجازی دانش آموزان سراسر کشور راه اندازی شد تا به دلیل تبعات ناشی از تعطیلی مدارس، دانش آموزان از تحصیل باز نمانند.

بر اساس آمارهای وزارت آموزش و پرورش بیش از 11میلیون و 500هزار دانش آموز در سال تحصیلی جاری در شبکه شاد مشغول به تحصیل هستند.

با این حال روز گذشته (بیستم مهر ماه) خبری مبنی بر خودکشی دانش آموز پسر 11 ساله دیری به دلیل نداشتن تلفن همراه در فضای مجازی استان بوشهر منتشر شد که بین کاربران بازتاب داشت و به دنبال آن صبح امروز آموزش و پرورش استان بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد: اخبار منتشر شده مبنی بر خودکشی دانش آموز 11 ساله اهل شهرستان دیر این استان بدلیل دسترسی نداشتن به تلفن همراه و کلاس های آموزش مجازی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در پرونده خودکشی دانش آموز اهل دیر

ابهام در پرونده خودکشی دانش آموز اهل دیر