مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مهر 1399 ساعت 18:052020-10-12سياسي

اعلام جزییات همایش «نقد و نظریه ادبی»


برنامه سخنرانی های هشتمین «همایش ملی نقد و نظریه ادبی» اعلام شد.

- برنامه سخنرانی های هشتمین همایش ملی نقد و نظریه ادبی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه سخنرانی های این دوره از همایش ملی نقد و نظریه ادبی که روز چهارشنبه (23 مهرماه) برگزار خواهد شد، به این شرح اعلام شده است: حسن صادقی سمرجانی - رییس دانشگاه نیشابور -، غلامحسین رحیمی شعرباف - معاون پژوهشی وزارت علوم - و ابراهیم خدایار - رییس انجمن نقد ادبی ایران - سخنرانان صبح این همایش هستند.

محمود فتوحی رودمعجنی با موضوع نظره یا نظریه؟ عیار نظریه در میراث بلاغی ، علیرضا نکویی با موضوع مروری بر آبشخورهای نقد ادبی در جهان اسلام ، مهدی محبتی با موضوع بسیط یا مرکب؟ تأملاتی در نحوه تکوین نقد ادبی در ایران ، حسن بلخاری قهی با موضوع تبارشناسی مفهوم نقد در اندیشه یونانی و اسلامی و محمد جعفری قنواتی با موضوع مقایسه روایت هایی کتبی و شفاهی داستان های پیامبران سخنرانان اصلی این برنامه هستند که از ساعت 10:30 تا 12:10 سخنرانی خواهند داشت.

همچنین از ساعت 14:30 تا 15:50 مجتبی مجرد به ایدئولوژیک شدن با تکیه بر مرثیه منسوب به حضرت فاطمه(علیها السلام) ، علیرضا محمدی کله سر به فقر مبانی نظری در گرایش های رشته زبان و ادبیات فارسی ، سیدعلی سراج و حجت عباسی به تحلیل انتقادی دو رویکرد متناقض به شکل گیری آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات همایش «نقد و نظریه ادبی»

اعلام جزییات همایش «نقد و نظریه ادبی»