مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 13:152020-10-13سياسي

از رفاقت با شهید الله کرم تا اشک ریختن هنگام سرودن شعر


عباس اسماعیل گل؛ منطقه خان طومان طی سال های اخیر به معراج شهدای مدافع حرم تبدیل شده است؛ ابتدا در یک عملیات 13 تن از نیروهای یگان ویژه فاتحین تهران در این منطقه به جمع شهدای مدافع حرم پیوستند تا نام خان طومان برای همیشه .

- حامد خاکی، شاعر به دانشجو گفت: در مواقعی شعر را با اشک سرودم زیرا شهدای مدافع حرم همینطور مظلوم هستند اما شهدای منطقه خان طومان به شدت مظلومانه و غریبانه ای به شهادت رسیدند.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو: عباس اسماعیل گل؛ منطقه خان طومان طی سال های اخیر به معراج شهدای مدافع حرم تبدیل شده است؛ ابتدا در یک عملیات 13 تن از نیروهای یگان ویژه فاتحین تهران در این منطقه به جمع شهدای مدافع حرم پیوستند تا نام خان طومان برای همیشه به نام شهدای مدافع حرم ثبت شود و چند ماه بعد یعنی اردیبهشت ماه 95 بار دیگر شاهد شهادت شهدای دیگری از مدافعان حرم لشکر 25 کربلا بودیم که پیکرهای پاک این شهدا پس از گذشت چند سال بتازگی شناسایی و به کشور بازگشت.

اما درباره مدافعان حرم لشکر 25 کربلا موضوع محاصره شدن و سپس نحوه به شهادت رسیدن شان در آن زمان خیلی ها را تحت تاثیر قرار داد و موج عجیبی را در فضای مجازی از سوی کاربران ایران به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رفاقت با شهید الله کرم تا اشک ریختن هنگام سرودن شعر

از رفاقت با شهید الله کرم تا اشک ریختن هنگام سرودن شعر