مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-13بين الملل

هماهنگی فرانسه و مصر با هدف آغاز طرحی جدید برای حل بحران لیبی


همزمان با نشست های فعلی در قاهره که امروز (سه شنبه) پایان می یابند، فرانسه از آغاز طرح جدید و مشترک این کشور با مصر در چارچوب اقدامی بین المللی برای ایجاد راه حلی سیاسی در بحران لیبی خبر داد.

- همزمان با نشست های فعلی در قاهره که امروز (سه شنبه) پایان می یابند، فرانسه از آغاز طرح جدید و مشترک این کشور با مصر در چارچوب اقدامی بین المللی برای ایجاد راه حلی سیاسی در بحران لیبی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، طرح جدید فرانسه برای حل بحران لیبی از سوی استفان روماتیه، سفیر فرانسه در قاهره اعلام شد.

روماتیه در اظهاراتی مطبوعاتی در این خصوص اعلام کرد: پاریس با هماهنگی قاهره برای آغاز طرح جدیدی جهت حل بحران لیبی آماده می شود که شامل کشورهای همسایه و طرف های سیاسی موثر در این بحران است.

به گفته سفیر فرانسه در قاهره، این طرح که در انتظار نتایج نشست های قاهره است، بر آتش بس دائم و تشویق طرف های لیبیایی برای رسیدن به برنامه های سیاسی مشترک و نیز لزوم توقف دخالت های خارجی و اجرای قطعنامه های سازمان ملل در خصوص ممنوعیت ارسال اسلحه به لیبی متمرکز است چرا که این بحران هرگز از راه نظامی حل نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی فرانسه و مصر با هدف آغاز طرحی جدید برای حل بحران لیبی

هماهنگی فرانسه و مصر با هدف آغاز طرحی جدید برای حل بحران لیبی