مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-14سياسي

«هنر مقاومت» از فرهنگ شیعی الهام می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حبیب الله صادقی هنرمند نقاش و استاد دانشگاه گفت: افرادی که با اعتقاد حول محور انجمن هنر های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس جمع شده اند، - حبیب الله صادقی معتقد است فرهنگ ایرانی و اسلامی زیر بنای فکری و عقیدتی هنر مقاومت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حبیب الله صادقی هنرمند نقاش و استاد دانشگاه گفت: افرادی که با اعتقاد حول محور انجمن هنر های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس جمع شده اند، افرادی دغدغه مند هستند و آمده اند که صادقانه، تعاریف و مصادیق تاریخ انقلاب و دفاع مقدس را به زبان گویا و فاخر هنر برای نسل های آتی بازگو کنند.

بسیار جای خوشحالی دارد که امروزه جوانان فعال در این حوزه، با استفاده از شیوه های بدیع و تکنیک های نوآورانه به بیان رشادت ها و حماسه های فرزندان این آب و خاک می پردازند.

وی درباره اهمیت مبحث نشانه شناسی در هنر تجسمی انقلاب بیان کرد: فرزندان غیور این ملت در نبرد تحمیلی هشت ساله آن چنان دلاورانه در مقابل 36 کشور دنیا از شرق و غرب عالم از کیان و مرز های ایران اسلامی دفاع کردند که با هیچ جنگ و نبرد دیگری قابل قیاس و مقایسه نیست.

رزمندگان ما بر اساس تعالیم معنوی دینی و بر اساس حکمت مینوی و الهی منشعب از فرهنگ ایرانی اسلامی خود و با بهره گیری از شخصیت های عظیم این فرهنگ همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هنر مقاومت» از فرهنگ شیعی الهام می گیرد

«هنر مقاومت» از فرهنگ شیعی الهام می گیرد