مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-14سياسي

تشییع 3 شهید دفاع مقدس در خوزستان انجام می شود


همزمان با ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) پیکر مطهر سه شهید دفاع مقدس در خوزستان تشییع می شود.

- اهواز - همزمان با ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) پیکر مطهر سه شهید دفاع مقدس در خوزستان تشییع می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: فردا پیکر مطهر شهید فرامرز بهروان ساعت 9 صبح از حرم مطهر حضرت سبزقبا (ع) به سمت گلزار شهدای شهید آباد دزفول تشییع و به خاک سپرده می شود.

عبدالرضا فرجیان افزود: همچنین پیکر مطهر شهید روز علی ایزدیان نیز ساعت 15 فردا در شهرستان مسجدسلیمان تشییع و در گلزار شهدای کلگه مسجدسلیمان به خاک سپرده می شود.

وی ادامه داد: تشییع پیکر مطهر شهید روز علی کرملایی نیز روز جمعه 25 مهرماه از سه راهی لنگر قدیم به طرف گلزار شهدای روستای مهدی آباد برگزار و به خاک سپرده می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بیان کرد: بهروان ، ایزدیان و کرملایی به ترتیب در عملیات های بدر، والفجر مقدماتی و خیبر و در سال های 63، 62 و 61 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که پیکرشان به تازگی شناسایی و کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع 3 شهید دفاع مقدس در خوزستان انجام می شود

تشییع 3 شهید دفاع مقدس در خوزستان انجام می شود