مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-15بين الملل

رییس پنتاگون برنامه های اتمی و موشکی کره شمالی را تهدیدی جدی برای امنیت خواند


پس از آنکه پیونگ یانگ در جریان مانور نظامی اخیر خود از موشک های بالستیک قاره پیمایی که قبلا دیده نشده بودند، رونمایی کرد، وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد برنامه های موشکی و اتمی کره شمالی یک تهدید جهانی هستند.

- رییس پنتاگون برنامه های اتمی و موشکی کره شمالی را "تهدیدی جدی" برای امنیت خواند پس از آنکه پیونگ یانگ در جریان مانور نظامی اخیر خود از موشک های بالستیک قاره پیمایی که قبلا دیده نشده بودند، رونمایی کرد، وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد برنامه های موشکی و اتمی کره شمالی یک تهدید جهانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رونمایی از یک موشک بالستیک قاره پیمای جدید در مانور نظامی روز شنبه کره شمالی نظر بسیاری از تحلیل گران غربی را به خود جلب کرد.

اما مقامات در کره جنوبی نسبت به نمایش این سیستم های موشک انداز چندمنظوره جدید و موشک های کوتاه برد پر سرعت که برای حمله به اهداف در کره جنوبی مناسب هستند، بسیار نگرانند.

مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا پیش از آغاز نشستش با سو ووک، وزیر دفاع کره جنوبی گفت: ما موافقیم که برنامه های اتمی و موشک بالستیک کره شمالی همچنان تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان هستند.

وی افزود: آمریکا همچنان به حفظ امنیت کره جنوبی متعهد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پنتاگون برنامه های اتمی و موشکی کره شمالی را تهدیدی جدی برای امنیت خواند

رییس پنتاگون برنامه های اتمی و موشکی کره شمالی را تهدیدی جدی برای امنیت خواند