مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-15سياسي

گشایش ها برای رفع حصر جدی تر می شوند


آنچه تا اینجای کار می توان با قطعیت از آن سخن گفت این است که اخیرا، دیدار با یک چهره سیاسی دیگر نیز برای شیخ محصور ممکن شده و او به تازگی با علی عبدالعلی زاده به گفت وگو نشسته است.

- سیاستمداری اصلاح طلب و از جمله وزرای کابینه اصلاحات که از قضا در آستانه انتخابات 88 به جمع گروه بزرگ اصلاح طلبانی پیوست که در کمپین تغییر به حمایت از کاندیداتوری کروبی کمر بسته بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد در شماره امروز خود نوشت: شماره 7 مهرماه 99 اعتماد، با تیتر و به خصوص عکسی روی پیشخوان روزنامه فروشی ها رفت که احساساتی دوگانه میان مخاطبان، دست کم گروهی که به جناح اصلاحات متمایلند به ویژه محصوران سال 88 علاقه مند.

آنها خوشحال بودند از اینکه بالاخره پس از حدود 10 سال، حصر رسانه ای شیخ محصور شکسته و تصویرش، عکس نخست یک روزنامه کثیرالانتشار ایرانی است و در عین حال غمگین و نگران، از اینکه این عکس مهدی کروبی را روی تخت بیمارستان، در حالی تصویر می کرد که تیتر گزارش از این قرار بود: شیخ محصور زیر تیغ جراح ؛ گزارش و گفت وگویی با همسر دبیرکل محصور حزب اعتمادملی که به نقل از فاطمه کروبی، از این حکایت داشت که عمل جراحی اوایل مهرماه 99 مهدی کروبی هفتمین عمل جراحی او در این حدود 10 سالی است که از حصر خانگی اش می گذرد و البته همچون کلیت آن رویداد سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش ها برای رفع حصر جدی تر می شوند

گشایش ها برای رفع حصر جدی تر می شوند