مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 مهر 1399 ساعت 17:052020-10-15سياسي

ضرورت یکپارچه سازی منابع اعتبارات استان در قانون بودجه


معاون استاندار قم با اشاره به اینکه منابع بودجه دستگاه های استان قم ملی و استانی است گفت: این مسئله مشکلاتی را بوجود آورده که ضروری است اعتبارات استان یکپارچه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن بهشتی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان قم اعتبارات بخشی از دستگاه های اجرایی استان قم را از منابع ملی و بخشی دیگر از منابع استانی است، گفت: با توجه به اینکه در سال های اخیر دولت با محدودیت منابع مالی روبرو بوده اعتبارات این دستگاه ها نیز با مشکلات و تغییرات مواجه شده است که این مسئله سبب ایجاد مشکلات و تنش در استان شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: اکنون که به تدوین بودجه نزدیک می شویم باید تدابیری اتخاذ شود تا در تدوین بودجه در زمینه اعتبارات و اختصاص آن یکپارچگی صورت گیرد و نحوه پرداخت دولت نیز پیگیری تا مشکلات حل شود.

در ادامه این جلسه احمد امیرآبادی درباره یکپارچه سازی اعتبارات دستگاه های اجرایی استان گفت: ابتدا باید گزارشی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از وضعیت بودجه دستگاه ها استان و دلیل استفاده آنها از بودجه های ملی تهیه شود.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: اگر این گزارش به موقع تهیه شود می توان این مشکل را در مجلس شورای اسلامی پیگیری و در زمان طرح بودجه در کمیسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت یکپارچه سازی منابع اعتبارات استان در قانون بودجه

ضرورت یکپارچه سازی منابع اعتبارات استان در قانون بودجه